Συχνές ερωτήσεις

1. Τι σημαίνει η ένδειξη EU;

Τα προϊόντα με την ένδειξη EU, προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά. Αυτό σημαίνει πως, καλύπτονται από εγγύηση αντιπροσωπίας και για οποιαδήποτε τεχνική υποστήριξη, απευθύνεστε στις επίσημες αντιπροσωπείες της εκάστοτε εταιρείας. Επίσης οι εταιρείες, ενδέχεται να μεταβάλλουν χωρίς προειδοποίηση, το περιεχόμενο της συσκευασίας όπως και να διαφέρουν κάποια χαρακτηριστικά του κινητού (Ελληνική γλώσσα μηνυμάτων, ράδιο κλπ)

Σε ορισμένα προϊόντα ενδέχεται να χρειάζεται κάποιος αντάπτορας για ελληνικές πρίζες. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει εντός της συσκευασίας που σας έχει αποσταλεί, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημά μας για να σας τον αποστείλουμε.

2. Τι σημαίνει DOA/DAP;

Όταν, λόγω κατασκευαστικού λάθους, η συσκευή εξ' αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DOA δηλαδή "Dead On Arrival", το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή, ποτέ δεν λειτούργησε. Σε αυτή περίπτωση, επικοινωνείτε άμεσα με το κατάστημα μας.
Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία, αλλά στη συνέχεια, κατά τις αμέσως προσεχείς ημέρες, παρουσίασε συμπτώματα δυσλειτουργίας, τότε η συσκευή χαρακτηρίζεται ως DAP, δηλαδή “Dead After Purchase” και θα επισκευάζεται από το αρμόδιο εξουσιοδοτημένο service.
Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται αντικατάσταση με κάποιο αντίστοιχο ή διαφορετικό προϊόν, όπως και δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων προς οποιονδήποτε καταναλωτή, αν πρωτίστως δεν διενεργηθεί ο σχετικός έλεγχος κι αν δεν υπάρχει έγγραφη απόδειξη του επίσημου τεχνικού τμήματος κατασκευαστή, ότι είναι σε ισχύ το DOA.
Η εγγύηση DOA δεν ισχύει αν:
Α) Αποδειχθεί ότι οφείλεται σε υπαιτιότητα του καταναλωτή με επίσημο έγγραφο από το επίσημο service.
Β) Η συσκευή δε συνοδεύεται από το κουτί και όλα τα παρελκόμενά της (πχ. μπαταρία, βιβλιαράκι, hands free, φορτιστή κλπ), καθώς και εαν η συσκευασία δεν είναι σε άριστη κατάσταση
Γ) Εάν εκπέσει ημερολογιακά, το χρονικό διάστημα ισχύος της, το οποίο αποδεικνύεται με αντιπαραβολή της απόδειξης (ή τιμολογίου) και του παραστατικού ποσοτικής παραλαβής από το κατάστημά μας.

3. Πόσο καιρό μπορείτε να κρατήσετε σε αναμονή την παραγγελία μου;

Η παραγγελία σας μπορεί να κρατηθεί στο σύστημα μας μέγιστα για 48 ώρες.  Σε περίπτωση επιλογής "Παραλαβή από το κατάστημα", η παραγγελία θα μένει διαθέσιμη για παραλαβή για 3 (τρεις) ημέρες.  Στη συνέχεια, θα διαγράφονται αυτόματα.

4. Πότε μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Το hitechstore.gr για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, προσφέρει τη δυνατότητα της επιστροφής ή της αλλαγής των προϊόντων της παραγγελίας σας, αν για κάποιο λόγο δε σας ικανοποιούν. Οι χρήστες έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν τα προϊόντα, αζημίως και αναιτιολόγητα, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του φορολογικού παραστατικού αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) με α) αποστολή του επιστρεφόμενου προϊόντος αχρησιμοποίητο, όπως ακριβώς ήταν πριν την πώληση στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας ή β) με αυτοπρόσωπη επιστροφή του και αλλαγή στο κατάστημα. Ο χρήστης επιβαρύνεται μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε στο e-mail info@hitechstore.gr

B.   Υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης

Προς:..................................................................................................................................................

Γνωστοποιώ με την παρούσα ότι υπαναχωρώ από τη σύμβασή μου πώλησης των ακόλουθων αγαθών:..............................................................................................................................

Που παραγγέλθηκε στις............../που παρελήφθη στις.....................................

Όνομα καταναλωτή...........................................................................

Διεύθυνση καταναλωτή.......................................................................................

Υπογραφή καταναλωτή(-ών) (μόνο εάν το παρόν έντυπο εκτυπωθεί σε χαρτί)

Ημερομηνία

5. Τα έξοδα αποστολής είναι ίδια ακόμα και για παραγγελίες προϊόντων μεγάλου όγκου ή βάρους;

Σε περιπτώσεις παραγγελιών μεγάλου όγκου ή και βάρους (π.χ ηλεκτρικές συσκευές) τα έξοδα αποστολής θα διαφοροποιούνται και θα ενημερώνεσθε σχετικά από την εταιρεία μας.