Γενικοί Όροι Χρήσης

Όροι Χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος www.hitechstore.gr

1.ΓΕΝΙΚΑ

Στο όνομα χώρου www.hitechstore.gr λειτουργεί ηλεκτρονικό κατάστημα που έχει ως σκοπό την πώληση αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας, ηλεκτρονικών υπολογιστών και συναφών ειδών. Η αποδοχή των όρων που αναφέρονται παρακάτω, καθιστούν υπεύθυνο τον αγοραστή, ως προς την ανάγνωση και την κατανόηση της συμφωνίας που αποδέχεται. Για οποιαδήποτε απορία και αποσαφήνηση των όρων αποστολής, πληρωμών και εγγύησης το www.hitechstore.gr δεν φέρει καμία ευθύνη εάν δεν ερωτηθεί από τον αγοραστή.

2.ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Όλα τα διατιθέμενα προϊόντα, πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές έτσι όπως ορίζεται από την Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και άλλα στοιχεία των διατιθέμενων προϊόντων, ορίζονται από την εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρεία.  Ο αγοραστής είναι υπεύθυνος για την ενημέρωση του, σχετικά με τις ακριβείς προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των διατιθέμενων προϊόντων.  Η ανάρτηση πληροφοριών και τεχνικών χαρακτηριστικών στο www.hitechstore.gr, γίνεται με κάθε επιφύλαξη και είναι σύμφωνη με τις εκάστοτε πληροφορίες που δημοσιοποιεί ο κάθε κατασκευαστής για το προϊόν του.

3.ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΟΛΗΨΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Δικαίωμα παραγγελίας έχουν άτομα με συμπληρωμένο το 18 έτος της ηλικίας τους.  Σε περίπτωση ψευδών ή αλλοιωμένων στοιχείων, το www.hitechstore.gr δε φέρει καμία ευθύνη και επιβαρύνει τον αγοραστή με τα έξοδα αποστολής του αντικειμένου.  Η παραγγελία ισχύει, αφότου συμπληρωθούν τα απαιτούμενα πεδία στην φόρμα ηλεκτρονικής παραγγελίας του www.hitechstore.gr.  Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, κρίνεται απαραίτητο να αναγνωστούν και να κατανοηθούν οι όροι χρήσης, καθώς και να γίνει η αποδοχή τους. Μερική ή ολική ακύρωση ή και αλλαγή της παραγγελίας, γίνεται μόνο αφού έχει ενημερωθεί έγκαιρα το www.hitechstore.gr στο τηλ.: 21068 47639 ή στο email: info@hitechstore.gr πριν την παραλαβή του αντικειμένου από την εταιρεία διανομής.  Σε κάθε άλλη περίπτωση, ο αγοραστής επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής, από και προς το κατάστημα, σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της συνεργαζόμενης εταιρείας διανομής.  Σε περίπτωση λάθους καταχώρησης ως προς το απόθεμα του προϊόντος, το www.hitechstore.gr θα ενημερώσει άμεσα τον αγοραστή, ώστε να ακυρωθεί ή τροποποιηθεί η παραγγελία του.

4.ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ

Οι αναρτημένες τιμές των προϊόντων στο www.hitechstore.gr, βρίσκονται πάντα σε ευανάγνωστη θέση πλησίον του κάθε προϊόντος.  Οι τιμές μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση από www.hitechstore.gr, όπως η εταιρεία κρίνει απαραίτητο.  Οι τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.(24%) .  Ο αγοραστής με την επιβεβαίωση της παραγγελίας, οριστικοποιεί ότι θα παραλάβει το προϊόν στην τιμή που αποδέχτηκε, ακόμα κι αν τροποποιηθεί η τιμή του προϊόντος σε μέλλοντα χρόνο.  Σε περίπτωση λάθους καταχώρησης ως προς την τιμή του προϊόντος, το www.hitechstore.gr θα ενημερώσει άμεσα τον αγοραστή και διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία του.

5.ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

1. Μετρητά ή πιστωτική - χρεωστική κάρτα 

Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης με μετρητά ή κάρτα, καταβλητέα στο ταμείο του καταστήματος, όταν επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα» Αγίας Παρασκευής 10, Χαλάνδρι, 15232, 2ος όροφος

Αποδεκτές κάρτες: VISA – VISA Electron – Mastercard – Maestro
Δεν γίνονται δεκτές οι κάρτες: Αmerican Express – Diners

Η Παράδοση εξοφλημένων παραγγελιών στο κατάστημα μας θα γίνεται μόνο στον ίδιο, με επίδειξη Αστυνομικής Ταυτότητας ή σε νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρίας.

2. Αντικαταβολή

Η επιπλέον επιβάρυνση για αυτή την μέθοδο ανέρχεται στα 2,4€ για παραγγελίες έως 2kg. Πάνω από 2kg, η αντικαταβολή είναι δωρεάν. Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της μέσω αντικαταβολής, δηλαδή με την καταβολή του οφειλομένου ποσού στον εξουσιοδοτημένο προς είσπραξη, διανομέα της εταιρείας ταχυμεταφορών κατά την παράδοση των πωληθέντων, στο δηλωθέντα στην παραγγελία, τόπο παράδοσης. Η αντικαταβολή γίνεται μόνο με μετρητά και είναι δεκτή για ποσά έως € 500 ενώ αποκλείεται για μεγαλύτερα ποσά. Για όλες τις πωλήσεις με καταβολή του τιμήματος με αντικαταβολή, η επιβεβαίωση και αποδοχή της παραγγελίας γίνεται όπως σε όλες τις περιπτώσεις εγγράφως (ηλεκτρονική αλληλογραφία – e mail).  Σε περίπτωση επιθυμίας του πελάτη για αποστολή της παραγγελίας του σε μεταγενέστερη ημερομηνία, η εταιρεία μπορεί να ζητήσει την καταβολή προκαταβολής κατά περίπτωση. 

Τα κουτιά Η/Υ και γενικά τα ογκώδη προϊοντα, αποστέλλονται μόνο μετά την εξοφλησή τους και όχι αντικαταβολή

3. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (Εντός 3 ημερών)

Προσοχή, να αναγράφεται ο αριθμός παραγγελίας σας στο καταθετήριο. Θα πρέπει να μας το αποστείλετε με email, στο hitechstore@hitechstore.gr.

ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΑΡ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 6429-135629-748
IBAN:GR1601714290006429135629748

ALPHA
ΑΡ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 145002320007129
IBAN:GR5501401450145002320007129

Δικαιούχος: ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΥ - ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΣΩΤΗΡΙΟΥ Ο.Ε.

Προσοχή

Σε περίπτωση μεταφοράς εμβάσματος από άλλη τράπεζα εκτός των συνεργαζόμενων, ο πελάτης θα αναλαμβάνει τα έξοδα και των δύο τραπεζών (Έξοδα σε βάρος OUR).

Ο χρόνος εκτέλεσης της παραγγελίας ξεκινά με την επιβεβαίωση είσπραξης του ποσού στο ακέραιο.

Εάν δε γίνει κατάθεση του ποσού εντός 3 ημερών, η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα.

Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή του αριθμού λογαριασμού και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος.

4. Paypal

Αποστολή γίνεται ΜΟΝΟ στην επιβεβαιωμένη διεύθυνση που έχετε δηλώσει στο Paypal.

Για την έκδοση τιμολογίου που υπάγεται στο καθεστώς 39Α. (Κινητά, Tablet, Laptop, Παιχνιδομηχανές). απαιτούνται τα παρακάτω έγγραφα και μόνο με φυσική παρουσία στο κατάστημα για ταυτοπροσωπία:

  1. Προσωποποιημένη Ταυτότητα από το Taxis.
  2. Ταυτότητα νόμιμου εκπροσώπου εταιρείας (παρουσία του ιδίου και μόνο εκδίδεται τιμολόγιο).
  3. Έναρξη εταιρείας αναγράφοντας εκπρόσωπο και διαχειριστή εταιρείας.
  4. Αποδεικτικό από την συνεργαζόμενη τράπεζα πως ο λογαριασμός είναι εταιρικός – όψεως (όχι προσωπικός), υπογεγραμμένο και σφραγισμένο αν η πληρωμή γίνει με κάρτα η έμβασμα.

 

6.ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

Το κόστος και η ευθύνη μεταφοράς των προϊόντων επιβαρύνουν τον αγοραστή. Το ύψος των εξόδων μεταφοράς ορίζεται από την εκάστοτε συνεργαζόμενη εταιρεία διανομής (courier), βάσει του τιμοκαταλόγου της και επιβαρύνει εξ’ ολοκλήρου τον αγοραστή.  Η παράδοση των προϊόντων γίνεται σε 24 ώρες από τη στιγμή παραλαβής από την εταιρεία διανομής και μπορεί να μεταβληθεί έως 48 ώρες ανάλογα με την χιλιομετρική απόσταση (εκτος δυσπρόσιτων περιοχών) . Σε περίπτωση ειδικών συνθηκών και ανωτέρας βιας (απεργίες, φυσικές καταστροφές, αργίες κλπ.) το www.hitechstore.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για την καθυστέρηση παράδοσης του προϊόντος.

7.ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

Τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή όπως αυτός ορίζει μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας του. Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει βλάβες οι οποίες προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία, παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένα service και το προϊόν τίθεται αυτόματα “εκτός εγγύησης”. Μέσα σε κάθε προϊόν, υπάρχει σχετική καρτέλα με τις λεπτομέρειες της εγγύησης (διάρκεια, όροι κλπ).  Προϊόντα όπως γνήσιες θήκες, φορτιστές, handsfree, καλύπτονται από 6 μήνες.

Η Υπηρεσία D.O.A. παρέχεται στους καταναλωτές για προϊόντα που δεν λειτουργούν κατά την παραλαβή (Νεκρά Κατά την Παραλαβή/Παράδοση)  από ορισμένους κατασκευαστές.  Για να ισχύσει η υπηρεσία αυτή, θα πρέπει εντός 7 ημερών, να επιστραφεί το προϊόν στο κατάστημα hitechstore.gr (Αγίας Παρασκευής 10, Χαλάνδρι, 15232) και θα  γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με ίδιο.  Σε περίπτωση που δεν υπάρχει απόθεμα για αντικατάσταση, θα αντικαθιστούμε με άλλο, αντίστοιχων χαρακτηριστικών - δυνατοτήτων ή αναμονή για παραλαβή νέου στοκ. 

Η χρέωση των μεταφορικών, καθ' όλη τη διάρκεια της εγγύησης, σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, καλύπτονται εξολοκλήρου για την επιστροφή και για την επαναποστολή, από την εταιρία μας για μια (1) αντικατάσταση.  (Δεν ισχύει στις περιπτώσεις που ο πελάτης μπορεί να στείλει απευθείας το προϊόν στο επίσημο service ή προς αντικατάσταση (π.χ.  Apple, Plantronics).  ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ DOA ΣΕ ΚΑΡΤΕΣ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΤΡΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ

Σε περίπτωση που διενεργηθεί τεχνικός έλεγχος και το επιστραφέν προϊόν δεν έχει ελάττωμα, ο πελάτης θα επιβαρύνεται τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής.

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και στα πλαίσια της εγγύησης, αφού μας αποστείλετε το προϊόν με τη παραπάνω διαδικασία, εμείς με τη σειρά μας το στέλνουμε στον προμηθευτή μας.  Η διαδικασία διαρκεί από 5-30 εργάσιμες ημέρες (εξαρτάται τον προμηθευτή).  Ο προμηθευτής θα στείλει προϊπον αντικατάσταση, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο στην απόθηκη του.  Σε διαφορετική περίπτωση θα εκδίδεται πιστωτικό στην τιμή αγοράς.

Σε περίπτωση προβλήματος σε μέσα αποθήκευσης (SSD, HDD, Εξωτερικούς σκληρούς δίσκους, usb stick, micro sd και λοιπά μέσα) είναι υποχρέωση και ευθύνη του πελάτη και ΟΧΙ της Εταιρίας, η ανάκτηση τυχόν δεδόμενων που ήταν αποθηκευμένα σε αυτά τα μέσα.  Η υποχρέωση της Εταιρίας εξαντλείται, με την διαδικασία ενεργοποιήσης της εγγύησης.  Τα μέσα αποθήκευσης μετά την επιβεβαίωση του ελαττώματος, ΔΕΝ επιστρέφονται σε εμάς.  Τα κρατάει ο εκάστοτε προμηθευτής μας.

 

8.ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ – ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ

Ισχύει μόνο για απομακρυσμένες αγορές και όχι για εμπορεύματα που παραδόθηκαν στο κατάστημα μας.

Το hitechstore.gr για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, προσφέρει τη δυνατότητα της επιστροφής ή της αλλαγής των προϊόντων της παραγγελίας σας, αν για κάποιο λόγο δε σας ικανοποιούν. Οι χρήστες έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν τα προϊόντα, αζημίως και αναιτιολόγητα, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του φορολογικού παραστατικού αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) με

α) αποστολή του επιστρεφόμενου προϊόντος αχρησιμοποίητο, όπως ακριβώς ήταν πριν την πώληση στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας ή

β) με αυτοπρόσωπη επιστροφή του και αλλαγή στο κατάστημα.

Ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας για να μας ενημερώσει στο e-mail info@hitechstore.gr και να συπληρώσει τη σχετική φόρμα που βρίσκεται στην "Πολιτική Επιστροφών".

Σε περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων σε άλλη τράπεζα πλην των συνεργαζόμενων, ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα τραπεζικά έξοδα.

ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΕΥΠΑΘΗ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ (ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ HANDSFREE - BLUETOOTH).

9. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Δεδομένα που λαμβάνουμε κατά την πλοήγησή σας

Επισκεπτόμενοι το www.hitechstore.gr, όπως και χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες που παρέχουμε μέσω διαδικτύου, μοιράζεστε παθητικά μαζί μας κάποια δεδομένα που κατά περίπτωση μπορούν να χαρακτηριστούν προσωπικά.  Αυτά τα δεδομένα εμείς τα χρησιμοποιούμε, τα αποθηκεύουμε ως ανώνυμα και τα χρησιμοποιούμε αφότου επεξεργαστούν ώστε να διατηρείται η ανωνυμία του χρήστη, χωρίς να τα συνδέουμε εσάς προσωπικά ή με άλλη οντότητα.

Cookies

Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που περιέχουν πληροφορίες και μπορούν να αποθηκεύονται στο φυλλομετρητή ή τη συσκευή σας κάθε φορά που επισκέπτεστε μία ιστοσελίδα ή χρησιμοποιείτε κάποια υπηρεσία μέσω του διαδικτύου.

Οι σύγχρονοι φυλλομετρητές λαμβάνουν και αποθηκεύουν τα cookies αυτόματα, ωστόσο μπορείτε να ελέγξετε από που καθώς και τον τρόπο που αυτό συμβαίνει από τις ρυθμίσεις τους.  Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies γενικά και τον τρόπο που εμείς τα χρησιμοποιούμε πατήστε εδώ.

Ιστορικό περιήγησης

Χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε υπηρεσία μέσω του διαδικτύου (πχ ιστοσελίδα, εφαρμογή, πρόγραμμα υπολογιστή που συνδέεται στο διαδίκτυο) μοιράζεστε με την υπηρεσία πληροφορίες σχετικά με τη συσκευή από την οποία χρησιμοποιείτε την υπηρεσία, το φυλλομετρητή ή την εφαρμογή που χρησιμοποιείτε, τη διεύθυνση IP σας, καθώς και ειδικές πληροφορίες σχετικές με τη χρήση της υπηρεσίας όπως η σελίδα που επισκεφθήκατε και τα δεδομένα που συμπληρώσατε σε κάποια φόρμα. Αυτές οι πληροφορίες λογίζονται ως ιστορικό περιήγησης.

Δεδομένα που μοιράζεστε ενεργητικά μαζί μας

Κάνοντας χρήση κάποιων από τις υπηρεσίες μας, για παράδειγμα για να κάνετε μία αγορά, θα μοιραστείτε κάποια προσωπικά σας δεδομένα μαζί μας. Συλλέγουμε αυτά τα δεδομένα, προκειμένου να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας και τα χρησιμοποιούμε για αυτό το σκοπό.

Αγορές

Οι αγορές που κάνετε από από εμάς αποθηκεύονται στην ιστοσελίδα μας και μεταφέρονται στο μηχανογραφικό μας σύστημα για την εκτέλεσή τους.  Μπορείτε να παρακολουθείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας από την ειδικά διαμορφωμένη σελίδα της οποίας τη διεύθυνση βρίσκετε στο ηλεκτρονικό μήνυμα που λαμβάνετε με την ολοκλήρωσή της.

Στοιχεία χρέωσης

Τα προσωπικά στοιχεία που μοιράζεστε μαζί μας για τη διαδικασία χρέωσης μίας συναλλαγής, είναι αυτά που χρειαζόμαστε για την έκδοση του παραστατικού που συνοδεύει την αγορά σας, καθώς και στοιχεία επικοινωνίας ώστε να μπορούμε να έρθουμε σε επαφή μαζί σας αν χρειαστεί.

Σε περίπτωση πληρωμής μέσω διαδικτύου με την κάρτα σας, εμείς δε θα λάβουμε και κατά συνέπεια ούτε θα αποθηκεύσουμε τα στοιχεία της κάρτας που χρησιμοποιήσατε για την πληρωμή, ούτε του κατόχου της, τα στοιχεία αυτά τα παρέχετε στη συνεργαζόμενη υπηρεσία πληρωμών της επιλογής σας και γνωστοποιούνται σε εμάς μόνο μέσω του δικού της συστήματος για την ταυτοποίηση της συναλλαγής.

Στοιχεία αποστολής

Τα προσωπικά στοιχεία που μοιράζεστε μαζί μας κατά την ολοκλήρωση παραγγελίας σχετικά με την τοποθεσία όπου επιθυμείτε να αποσταλεί, αποθηκεύονται στα συστήματά μας για τη διεκπεραίωσή της, ενώ τα μοιραζόμαστε με την εταιρεία μεταφορών που επιλέγετε κατά την παραγγελία για την παράδοση. Τα στοιχεία αυτά αποθηκεύονται στο λογαριασμό σας στην περίπτωση που είστε συνδεδεμένοι τη στιγμή της παραγγελίας προκειμένου να διευκολυνθούν οι μελλοντικές αγορές σας.

Στοιχεία λογαριασμού

Η δημιουργία λογαριασμού δεν είναι υποχρεωτική για τη χρήση των υπηρεσιών μας.  Η δημιουργία λογαριασμού όμως, θα σας βοηθήσει να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας, να έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των αγορών σας και να επιταχύνετε τη χρήση των υπηρεσιών μας κάνοντας χρήση των στοιχείων του λογαριασμού, χωρίς να χρειάζεται να τα συμπληρώνετε εκ νέου κάθε φορά.

Τα στοιχεία που θα χρειαστεί να μοιραστείτε μαζί σας μέσω της δημιουργίας λογαριασμού, είναι το όνομά σας, η διεύθυνση σας, το email σας και ένα τηλέφωνό. Όσο χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας, μπορεί να χρειαστεί να μοιραστείτε μαζί μας στοιχεία διεύθυνσης, στοιχεία χρέωσης για την έκδοση παραστατικών.

Πληροφορίες που μοιραζόμαστε με τρίτους

Ο κανόνας είναι πως μοιραζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα με τρίτους και σε καμία περίπτωση δε μοιραζόμαστε προσωπικά σας στοιχεία, με μοναδική εξαίρεση αν μας ζητηθεί στα πλαίσια νομικών διαδικασιών.  Μοιραζόμαστε με τρίτους πληροφορίες σχετικά με τη χρήση και την απόδοση των υπηρεσιών μας, για τη βελτίωσή και την προώθησή τους, με τη μορφή μη-προσωποποιημένων πληροφοριών ή συγκεντρωτικών στοιχείων.

Μοιραζόμαστε δεδομένα με παρόχους υπηρεσιών που βρίσκονται στην Ελλάδα, την Ευρωπαϊκή Ένωση και τις Η.Π.Α. οι οποίες μας βοηθούν στο να εμπλουτίζουμε τις υπηρεσίες μας, στην διασφάλιση της ποιότητας και την εξέλιξη τους.  Χρησιμοποιούμε για παράδειγμα τις υπηρεσίες Google Analytics και Skroutz Analytics για την παρακολούθηση της απόδοσης και του τρόπου χρήσης των υπηρεσιών και τις υπηρεσίες Facebook για να μοιραζόμαστε πράγματα μαζί σας και να μπορείτε να μοιραστείτε πράγματα εσείς με τους φίλους σας.

Διαχείριση δεδομένων

Στην περίπτωση που έχετε δημιουργήσει λογαριασμό και επιθυμείτε να επεξεργαστείτε τα στοιχεία του μπορείτε να το κάνετε από τη σελίδα του λογαριασμού σας. 

Διατηρείτε το δικαίωμα να μας ζητήσετε οποιαδήποτε στιγμή το δικαίωμα της διαγραφής του λογαριασμού σας, καθώς και της εξαίρεσής σας από οποιαδήποτε διαδικασία επεξεργασίας δεδομένων, ερχόμενοι σε επικοινωνία μαζί μας με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί από αυτούς που αναφέρονται στη σελίδα επικοινωνίας.

Αλλαγές στην Πολιτική Απορρήτου

Η πολιτική απορρήτου μας είναι πάντα εναρμονισμένη με την ισχύουσα ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία. Διατηρούμε το δικαίωμα αναθεώρησής της, την πιο πρόσφατη και ισχύουσα έκδοσή της μπορείτε να βρίσκετε πατώντας εδώ

Για κάθε επικοινωνία με τον διαχειριστή (Ν.2472/97) αποστείλατε το μήνυμα σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@hitechstore.gr ή μέσω της φόρμας που υπάρχει στον ιστότοπό μας υπό την κεφαλίδα «επικοινωνία».

10. ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΒΑΣΗ ΠΟΛ 1150, ΑΡΘΡΟ 39Α

Αφού δημιουργήσετε λογαριασμό στην ιστοσελίδα hitechstore.gr και ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα πρέπει να μας στείλετε στο απαντητικό email της παραγγελίας σας τα παρακάτω έγγραφα:

  • Στοιχεία μητρώου επιχείρησης από το Taxis με πρόσφατη ημερομηνία εκτύπωσης σε εμφανές σημείο. (Σε αρχείο pdf)
  • Στοιχεία μητρώου νόμιμου εκπροσώπου από το Taxis με πρόσφατη ημερομηνία εκτύπωσης σε εμφανές σημείο. (Σε αρχείο pdf)
  • Σε περίπτωση πληρωμής με Τραπεζικό έμβασμα, επικυρωμένο έγγραφο τραπέζης που αποδεικνύει ότι ο λογαριασμός είναι εταιρικός και ανήκει στο ίδιο ΑΦΜ. (Σε αρχείο pdf)

Όταν ολοκληρωθεί ο έλεγχος των στοιχείων από το λογιστήριο, εκτιμώμενος χρόνος 10 εργάσιμες, θα ακολουθήσει τηλεφωνική επικοινωνία για να προχωρήσετε σε έμβασμα. Σημειώστε ότι σε κάθε περίπτωση (παραλαβή – αποστολή) μόνο ο νόμιμος εκπρόσωπος μπορεί να παραλάβει την παραγγελία προσκομίζοντας την αστυνομική ταυτότητα του ή το διαβατήριο για ταυτοπροσωπία Σε διαφορετική περίπτωση ο παραλαβών θα πρέπει να προσκομίσει εξουσιοδότηση με το γνήσιο της υπογραφής (ΚΕΠ, αστυνομικό τμήμα) και την ταυτότητα του ή το διαβατήριο.
Σε περίπτωση που δεν έχουμε λάβει τα παραπάνω έγγραφα εντός 48 ωρών ή δεν πληρούν τις παραπάνω προυποθέσεις, η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα και θα πρέπει να προχωρήσετε σε νέα.

11. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας (ολικώς ή μερικώς) θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μέσω e-mail στο: hitechstore@hitechstore.gr. Η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας, δίνεται μέχρι τη χρονική στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας. Οποιαδήποτε ακύρωση μετά το πέρας της χρονικής αυτής περιόδου, είναι αδύνατη.