Εγγυήσεις

Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή όπως αυτός ορίζει μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας του.  Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει βλάβες οι οποίες προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία, παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένα service και το προϊόν τίθεται αυτόματα “εκτός εγγύησης”.   Μέσα σε κάθε προϊόν, υπάρχει σχετική καρτέλα με τις λεπτομέρειες τις εγγύησης (διάρκεια, όροι κλπ).  Όλα μας τα γνήσια αξεσουάρ, καλύπτονται από 6 μήνες εγγύηση (θήκες, μπαταρίες, φορτιστές, καλώδια, handsfree).

Η Υπηρεσία D.O.A. παρέχεται στους καταναλωτές για προϊόντα που δεν λειτουργούν κατά την παραλαβή (Νεκρά Κατά την Παραλαβή/Παράδοση)  από ορισμένους κατασκευαστές.  Για να ισχύσει η υπηρεσία αυτή, θα πρέπει εντός 7 ημερών, να επιστραφεί το προϊόν στο κατάστημα hitechstore.gr (Αγίας Παρασκευής 10, Χαλάνδρι, 15232) και θα  γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με ίδιο.  Σε περίπτωση που δεν υπάρχει απόθεμα για αντικατάσταση, θα αντικαθιστούμε με άλλο, αντίστοιχων χαρακτηριστικών - δυνατοτήτων ή θα υπάρξει αναμονή για παραλαβή νέου στοκ.

Η χρέωση των μεταφορικών, καθ' όλη τη διάρκεια της εγγύησης, σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, καλύπτονται εξολοκλήρου για την επιστροφή και για την επαναποστολή, από την εταιρία μας για μια (1) αντικατάσταση(Δεν ισχύει στις περιπτώσεις που ο πελάτης μπορεί να στείλει απευθείας το προϊόν στο επίσημο service ή προς αντικατάσταση (π.χ.  Apple, Plantronics).

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και στα πλαίσια της εγγύησης, αφού μας αποστείλετε το προϊόν με τη παραπάνω διαδικασία, εμείς με τη σειρά μας το στέλνουμε στον προμηθευτή μας.  Η διαδικασία διαρκεί από 5-30 εργάσιμες ημέρες (εξαρτάται τον προμηθευτή). 

Σε περίπτωση προβλήματος σε μέσα αποθήκευσης (SSD, HDD, Εξωτερικούς σκληρούς δίσκους, usb stick, micro sd και λοιπά μέσα) είναι υποχρέωση και ευθύνη του πελάτη και ΟΧΙ της Εταιρίας, η ανάκτηση τυχόν δεδόμενων που ήταν αποθηκευμένα σε αυτά τα μέσα.  Η υποχρέωση της Εταιρίας εξνατλείται, με την διαδικασία ενεργοποιήσης της εγγύησης.  Τα μέσα αποθήκευσης μετά την επιβεβαίωση του ελαττώματος, ΔΕΝ επιστρέφονται σε εμάς.  Τα κρατάει ο εκάστοτε προμηθευτής μας.

Επίσημα service εταιρειών:

Apple                                                                                       

Infoquest Τηλ.: 211 999 1260

Πατήστε ΕΔΩ για την εύρεση του πλησιέστερου σε εσάς, τεχνικού τμήματος.

Samsung

Smartec Τηλ.: 210 58 20 000

Πατήστε ΕΔΩ για την εύρεση του πλησιέστερου σε εσάς, τεχνικού τμήματος.

LG

Πατήστε ΕΔΩ για την εύρεση του πλησιέστερου σε εσάς, τεχνικού τμήματος.

PLANTRONICS

Πατήστε ΕΔΩ για τη διαδικασία αντικατάστασης.

ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΕΥΠΑΘΗ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ (ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ HANDSFREE, BLUETOOTH)

GIGABYTE

MSI WARRANTY INFORMATION

ASUS WARRANTY

LOGITECH

Καταχωρίστε το προϊόν σας στον παρακάτω σύνδεσμο:

Register

και ακολουθείστε τις οδηγίες που περιγράφονται ΕΔΩ.

Εκτιμώμενος χρόνος 1-10 εργάσιμες.